woensdag 27 december 2017

Oliebollen tocht proof / OBT proof

Zo. Het aftellen is begonnen.

english For English please scroll down.

Niet alleen voor het eind van 2017, maar ook voor de start van de Oliebollen tocht 2017.
Het belooft een mooie tocht te worden langs onder andere de Rhoonse Grienden (jammer dat m'n camera er toen net stopte) en een klein stukje door de stad zelf.

Nieuwe Durano's voor gemonteerd, beetje verse lucht in de Almotion achter, ketting smeren en we kunnen gaan.

Kan niet missen !
Tevens ook nog de Quest voorzien van de noodzakelijke markeringen, zodat ik 'em in ieder geval makkelijk kan terugvinden in het grote geheel.



english Right. The countdown has been started.

Not only for the end of 2017, but also for the start of the OBT 2017.
It's going to be a nice ride through for example the Rhoonse Grienden (to bad my camera stopped filming) and a small ride through town.

Mounted new Durano's up front, some fresh air for the Almotion in the back, some oil on the chain and we are ready to go.

Can't miss it !
Also put some markings and warnings on the Quest, so it's easier for me to find the Quest in a field of other velomobiles.

1 opmerking:

  1. Ha Andre,

    Zaterdag mijn nieuwe Evo opgehaald, en ik dacht te laat nog om in te schrijven voor de OBT. Dan maar richting cafe "Prachtig" om toch ff mijn gezicht te laten zien. Uur gewacht, verkleumd.
    Niemand gezien, en maar weer naar huis, maar onderweg nog ff bij Marius langs om de nieuwe fiets ff te showen , en te vragen of er wat aan de hand was. Toen kwam het verlossende antwoord..
    MAW Morgen kom ik weer richting Prachtig..

    Groet
    Rudolf

    BeantwoordenVerwijderen