dinsdag 2 februari 2016

Gentlemen, I've got them ! / Gentlemen, I've got them !

In eerste instantie had ik de Quest besteld inclusief witte spiegelkapjes. Ik dacht dat dat wel een mooi geheel zou vormen.
Voor
english   For English please scroll down.

Echter later bekroop mij de angst dat het dan wel allemaal heel erg wit zou worden, dus aan Velomobiel.nl gevraagd of dit nog aangepast zou kunnen worden.
'Ja hoor, geen enkel probleem' werd mij verzekerd.
Echter bij de aflevering zaten er toch witte spiegelkappen op (de zwarte bleken niet op voorraad te zijn) en ik moet zeggen, deze misstaan ook niet.

Na mijn ongelukje op de eerste rit bij het instappen (link) met het schaamrood op de kaken gebeld met Velomobiel.nl over hoe nu verder.
'Geen probleem, gaan we regelen' was wederom het antwoord.
Bij de montage heb ik nog van een binnenband 2 ringen geknipt en die tussen de stalen carrosserieringen en het carbon geplaatst. 
Zie hier het uiteindelijke resultaat :
Na

english   At first I've ordered the Quest with white mirror covers. That would fit well together, I thought.
Before
Lateron I was afraid that it would be too much white and asked Velomobiel.nl if the order could be changed.
'Sure, no problem' was the answer.
At the date of delivery, the Quest was equipped with white mirrorcaps instead of black ones (the black ones were out of stock). And I must say, these also look very pretty on the Quest.

After my little mishap, on the maiden trip while stepping into the Quest (link), I called blushing with shame Velomobiel.nl to ask how to fix this.
'No problem, consider it done' was their reply.
I've made 4 rubber washers of an inner tube and placed them between the body rings and the carbon body of the Quest.
And here is the end result:
After

Geen opmerkingen:

Een reactie posten